Drugi sezon „Stulecia Winnych” oglądało średnio 2,85 mln widzów, minimalnie więcej niż pierwszą odsłonę serialu pokazywaną rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,52 mln zł. W planach jest realizacja trzeciego sezonu serialu.
Serial „Stulecie Winnych” nadawany był na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.15, w okresie od 15 marca do 31 maja 2020 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 2,85 mln widzów. Przełożyło się to na 17,72 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,07 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył się odcinek z 3 maja. Przyciągnął uwagę 3,04 mln osób.

Telewizja Polska planuje realizację trzeciego sezonu „Stulecia Winnych”, który obejmowałby dalsze losy bohaterów (po 1952 roku).
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/drugi-sezon-serial-stulecie-winnych-2-85-mln-widzow-tvp1-liderem-kontynuacja