
Piętnasty sezon „Postaw na milion” ogląda średnio 1,36 mln osób. TVP2 w paśmie emisji teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków piętnastej edycji teleturnieju „Postaw na milion” wyniosła 1,36 mln widzów, co przełożyło się na 9,48 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 5,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,27 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 18.40, począwszy od 3 marca br.
„Postaw na milion” to teleturniej produkowany przez Endemol Shine Polska i emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku i od początku prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”. W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną – milion złotych. Telewizyjna Dwójka 15. edycję programu emituje w nowym paśmie – dotychczas teleturniej był emitowany również w soboty ale o 25 minut wcześniej – o godz. 19.05.
Dziękujemy!
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-postaw-na-milion-tvp2-1-4-mln-widzow
źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/